Powrót

Bezpośrednia obsługa Klientów na Dziennikach Podawczych przywrócona

Bezpośrednia obsługa Klientów na Dziennikach Podawczych przywrócona

Tablica z napisem Zarząd Województwa Małopolskiego przymocowana do ściany budynku
Od 25 maja przywrócona zostaje możliwość bezpośredniej obsługi Klientów na Dziennikach Podawczych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie.

Uprzejmie informujemy, że osoby chcące złożyć dokumenty - pismo, wniosek itp. - na Dzienniku Podawczym UMWM mogą je już od dzisiaj pozostawić pracownikowi w Urzędzie Marszałkowskim oraz tradycyjnie otrzymać potwierdzenie odbioru.

Urny wrzutowe, które znajdowały się przed budynkiem UMWM przy ul. Racławickiej 56, służące w ostatnich tygodniach pandemii do przekazywania niezbędnej dokumentacji, zostały usunięte.  

Ponadto nasi Klienci mogą od dziś składać dokumenty także w pozostałych, a dotąd zamkniętych, lokalizacjach Dziennika Podawczego:

– przy ul. Basztowej 22 (wspólny Dziennik Podawczy dla Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego i Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego),

– przy ul. Wielickiej 72. 

Zapewniamy, że każde z tych miejsc zostało odpowiednio przygotowane do bezpiecznej obsługi. Zamontowane zostały specjalne plastikowe przesłony, które oddzielają klienta od pracownika UMWM. Specjalne oznakowania na podłodze przypominają o konieczności zachowania odstępu pomiędzy kolejnymi osobami. Dzienniki podawcze zostały także wyposażone w płyny do dezynfekcji.

Dokumenty do Urzędu Marszałkowskiego można ponadto: przesyłać tradycyjną pocztą, za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP oraz za pośrednictwem poczty email.

Źródło.
Odtwórz Odtwórz